måndag 15 juli 2013

Big Power Meet!

Jag var äntligen på Big Power Meet iår!
Visserligen bara lördagen men ändå! I LOVED IT!
Är så sugen på att få tag i husvagn och dra dit nästa år och vara där tors och åka hem lörd el sönd.
Var där med Emma, Marie och Linda, åkte kl 06 på morgonen och var i Västerås kl 08.
Vi fick massor av komplimanger hela dagen...mäkta egoboostade. ^^
Glodde på massor av fiiiiiina bilar, fina kläder, prylar m.m.
Varning för bildbomb. ;)

Vi började ganska snabbt med lite frukost. Käkade gjorde vi för övrigt väldigt lite, vi drack väldigt mycket vatten istället. Det var en varm, varm dag.

 Soffan!!!

 Vitrinskåpet!!!
 Barnvagnen! <3
 Posering!
Iron mans bil?! ;) Bland de snyggaste bilar jag såg under dagen. <3


 Snyggovolvon! Har en liten förkärlek till Volvo. <3

 En annan fin Volvo.

 <3
 Heavenly!
 Marie poserar!

 <3

 Denna gav mig en Cargasm! <3
 Alltså! Bara se hur läcker den är! <3


 Lastbil från en tid det inte fanns några fula bilar!
 <3
 Det här skulle vara så jag....min favoritfärg röd på snyggoraggarbilen med matchande husvagn! <3

 Kolla in den mikron!!! Den ska jag ha. Kommer beställa den inom en snar framtid.
Finns på Retroholics, varning, den sidan får man massa begär och kontot kommer gapa tomt.
 Linda hittade en bil hon tyckte passade henne. Sötis! :)
 Lite lustiga typer som ville ge oss komplimanger där vi satt och tog igen oss en stund. Den ena hade shorts med gummiröv på som han ville vi skulle se och klämma på. Haha.
Var väldigt varmt under dagen, solhatt är väldigt underskattat. Det var jätteskönt med hatt.

 Emma hade hittat roliga klistermärken. Den bästa. "Fittsaft, smaken du aldrig glömmer" Haha!
<3



 Här var en snubbe som partat klart tidigt. Eller tog igen sig för att fortsätta senare, han håller ju fortfarande i ölen. ;)
 The King!



 Tyckte det saknades en bil, så rätt som det var såg jag den och utbrast högt; "ÄNTLIGEN!"
Stegade fram och tog bild på min älsklingsbil "Hundkojan". :) <3

 Marie ser ut att göra reklam. ;)
 Mera Elvis!
 Nån snubbe som ville vara med på bild, så ok då....
 Emma var lite rödbränd. Man ser tom märken efter halsbandet. Vi var inte ensamma heller. Många hade bränt sig. Inte tänkte man på solskydd heller...;P
 Såhär såg jag ut när jag kom hem... Man ser även att jag haft håret utsläppt.
 Vad jag fyndade under dagen;
 BILAR!
 Porr från 1954 :) ,Film för en 10a Sjätte sinnet, Vykort jag ska skicka till pappsen, Lite smycken & sånt, doftgran som luktar körsbär. :9
 Dagens bästa fynd! Kolla in denna skönhet! Jag har letat efter en röd lackväska sen handtagen på min förra gått av. <3
Som sagt fantastisk dag!


1 kommentar:

  1. Jag som precis börjat smälta PBM och så kommer du här och tänder lågan på nytt! Fy Susen!

    Ni ser ut att ha haft jättemysigt!

    SvaraRadera