tisdag 10 september 2013

Hooray för Hollywood och annat sen sist.

Nu har jag flyttat på datorn tillfälligt för att se om det hjälper mig att ta mig tid till datorn....

Såå....vi börjar väll med en uppdatering igen vad jag gjort sen sist...
Varning för många bilder ;)

I augusti;
..fanns det fina stora körsbär att plocka, så gjorde Agent Coopers körsbärspaj (Twin Peaks).
 Självklart med kaffe till. :)
Hittade en SKITSTOR padda i trädgården.

Invigde vårt bubbelbad.
Vi hittade ett bubbelbadkar på blocket. Ett litet renoveringsobjekt, lite grejjer kvar att fixa dock.

Så var det ju äntligen FFP Hooray for Hollywood.
Jag gick som Liz Taylor i Cleopatra.
Här är min tolkning när smink och hår va klart.
Stämningen på festen var helt underbar....som vanligt.
Glada, trevliga och snygga människor som dansade.

 Vi fick med oss Sandra, vilket nog inte blir sista gången. :)
 Marie vad glad och lycklig då temat passade henne perfekt.
 Sara hade sin snygga StarTrek klänning. Hon stog snällt i 2 sec innan det blev sånna miner, så har bara sånna bilder på Sara. X)
 Mousserande vin.
 Sötnos
 På scenen dök Jabba the hutt upp.
 Som sedan förvandlades till sexiga prinsessan Leia.


 Såg Fredrik Lindström och blev lite lycklig. Funderade om jag skulle va pinsam och gå fram och fråga om man fick ta en bild.....Marie var den som va pinsam och frågade....haha
Fast hon visste inte vem det var. (Ja jag blir ursusel på bild när jag känner mig obekväm och är beredd på att det ska tas bilder.)
 Komikern för kvällen. Jag skratta så tårarna spruta.


 Vad är en fulländad kväll utan ett udda nummer... :)
 Fantastiska Frauke själv.



2 kommentarer:

  1. Ser så sjukt kul ut! Jag ska gå på Sthlm Burlesque Festival den 5:e oktober :) Äntligen, liksom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det va superkul. :)
      Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna gå då. Vorre kul att gå tillsammans?

      Radera