onsdag 13 november 2013

Halloweenbilder!!!

Här kommer de efterlängtade bilderna från halloween

Kom ni ihåg vem jag skulle vara??!
....
Snövit var det ja....
Här är jag med papiljotter i håret...


Färdiga Snövit...

 ...men denna Snövit hade ju en liten ändring i storyn....
...jägaren skonade aldrig Snövit, utan skar ut hjärtat åt elaka styvmodern.
Dessa bilder tog jag till senaste halloweenfesten hos Micke och Betty...så såret ser inte riktigt likadant ut som förra festen. (Tyvärr tog jag inga bilder på den festen....jag vet skäms)
Fick otroligt mycket komplimanger på sminkning och framför allt såret på båda fester.
Första festen var det en makeup-artist som kom fram och gav mig en komplimang för såret och tyckte det såg riktigt bra ut. :)
Kan då avslöjja att jag använt hobbylim, servetter och vanligt smink.
Om ni önskar kan jag göra ett inlägg om hur man gör ;D

Här kommer lite festbilder...
....vi börjar med mig från första festen där såret var större och "köttigare"
Bild av Emelie.
Gänget (utom Emelie som kom senare)


 Emmas fina halloweendekoration i badrummet
 Ännu en egobild...där man ser lite mer av det köttiga såret...
...som Emma kallade för fittsåret XP
 Emma!

 Sandra....vampyrisk version av Rödluvan
 Marie. aka Elaka styvmodern ;)
Blir så glad när folk ansträngt sig med sin outfit.
Oogie Boogie, Prins John, Ursula m.fl<3
 En av vinnarna för bästa utklädnad....Edward Scissorhands
 Hell Boy ser vi i bakrunden....han kommer på fler foton...<3
 Så kul ide ^^
Två fantomen.....




 Ja, jag är som vanligt urusel på att posa på bild med fler....
 *grr* ;D


 Såå söt tjej som var utklädd till Totoro....mitt nördhjärta smälte.
Här har vi andra vinnaren.....Pennywise eller som de flesta säger; clownen i Det.
Han hade tom ballonger! "whant a baloon?!"
"They all float down here!"
Bild av Emelie.
Vad kan jag säga....älskar Halloween och att klä ut mig. Dessa fester är också så roliga för att folk är så öppna och trevliga.

1 kommentar:

  1. Jag kommer att ha mardrömmar för livet efter det här inlägget.
    Jag är inget fan av clowner.. Hua.

    I övrigt ser du ut att ha haft riktigt kul!

    SvaraRadera