tisdag 27 november 2012

Problem Med Servicen

Kolla vad söt min make är! <3
Han kom hem med denna chokladkalender. ^^
Ja, jag blir tokglá av småsaker.

Fast har varit sugen idag på att öppna alla luckor och käka upp all choklad! (Tro det eller ej, men har aldrig gjort det utan har alltid varit duktig och hållt mig)
Pms-en kom aldrig innan stockholms blodbad slog till. Så nu är jag ännumera lättstressad, låg och sjukt gottissugen...och vi har iiinget hemma som vanligt! Vill ha rödvin och choklad ooooch lakrits!

Inte den bästa starten då nu när jag ska kämpa med att slutföra målandet på tavlan som ska vara klar om lite mer än en vecka.
Började måla tavla som inflyttningspresent till syrran i sommras, men hade aldrig tid att åka upp och sen har jag varit för stressad för att måla. Kan inte måla om jag inte kan slappna av. :(
Det är egentligen inte så mycket kvar. Men den måste vara klar till nästa fredag!
Skulle gärna ge er en liten tjuvtitt men vill inte riskera att syrran ser den än.

2 kommentarer:

  1. Naw va gulligt & snällt!
    Har också funderat på om jag ska köpa en kalender, men blir nog för julkalendern på tv & radio isf ^^
    Söt blogg du har förresten :)
    Lagt till dig i min länklista!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. :)
      Kul att du gillar bloggen. Ska kika in på din med.
      Jag älskar att julkalendern detta år är en "fortsättning" på Mysteriet på GreveHolm, med gamla signaturer. ^^

      Radera