måndag 26 november 2012

Varning för clown!

Lördagkvällen var så fantastisk som jag hade önskat.
Fröken Frauke Presenterar Victorian Circus på Nalen.
Kommer bli en riktig bildbajsning nu. :)
Mah friends....fast det saknas en gorilla på bilden.
Vaaaar är nääsan...?
Någon som ser den? ;)
 The Blue Bunny var populär bland publiken ^^
 Emma tittar på klockan.
 SötisEmma!
Vackra Evilyn Frantic. 
 Linda med sin Gorilla....
 Jag tappa näsan i vinet...eller som Linda sa..."Lägger näsan i blöt" XD
 Fantastika Mr Pustra. <3



  Jag och Marie.
Sydde kjolen, puffärmarna, kragen och en matchande väska till kvällen i ära.
Svarta hatten med fjärillen som jag gjort hade jag också på mig under kvällen.
 Vackra Fröken Frauke...

 Mina sötistjejer!
 Från Japan hade vi Erochica Bamboo.

Är sämst på ta bilder så dessa kommer från Linda och Emma.
Kan knappt vänta till Nyårsfesten, då ska vi fan fira att detta j*vla år äntligen är slut!
Ja, tyvärr varit ett tufft år. Men det kanske har märkts under senaste tiden då jag knappt bloggat. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar