söndag 18 november 2012

Tävlar ^^

Nu ska det tävlas!
24 November är det fest igen!
Victorian Circus tema.
Tänker varje dag på vad jag ha på mig, vad jag ska gå som. Har inte bestämt mig än, eller kanske, har haft min egen syjunta idag på kläder jag kanske ska ha. ;P
Kan knappt vänta!
 Jo, till tävlingen. Man ska hitta på en drink med Cointreau, gärna med ett fiffigt cirkusnamn.
Maken och jag har testat lite, eller egentligen testade vi första idén han kom på, och utvecklade en idé till. ^^

Första drinken som vi gav namnet; Pierrot de Oxy.
Pierrot är tidigt franskt namn på en komisk figur, en clown. Oxy betyder syra (drinken är lite syrlig).

Drink två är min favorit. Den heter Cirkus de Oxy.

Jag håller mina tummar. Någon tävling ska man väll vinna någon gång?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar