fredag 30 mars 2012

Distraherar hjärnan lite


Igår gjorde jag inget annat än att rikta in hela min energi på att pyssla.
Min hjärna och jag är inte kompisar just nu och orkar inte tänka.
Så pyssel är bra för att distrahera hjärnan och få lite lyckokännslor när man blivit klar med saker.

Lagade och fixade ihop massa små hårprylar. Tog ingen bild tyvärr, men kan fixas om så önskas.

Piffade till en väska och ett par skor.
Gillar väskan men tyckte den va lite "beige"...så egenritat tymärke syddes på. Kanske blir mer pyssel på den....vi får se.
Skor jag fått av mamma för många år sedan, då jag tyckte de va fula. Hittade dom för någon vecka sedan och tyckte inte alls att de va så fula, bara lite tråkiga. såå...
...egenritade tymärken (igen) och lite snören och kanske nytt skosnöre. Har inte bestämt mig riktigt om vitt el svart år snyggast, troligt blir det svart men måste köpa ett par svarta.
Vad tycker ni?
Blev rätt nöjd. Nu har jag ett par lätta sköna vår/sommarskor som passar min stil. :) Har jag nämnt att jag älskar textilpennor?! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar