fredag 2 mars 2012

Vår!

Vår! Eller, det känns som våren är på väg. Hittade några Snödroppar i rabatten idag. ^^

Så skönt när solen kommer fram och värmer. Fast idag va det så blåsigt att solens värme inte riktigt nådde fram. :/
Tog mig en halvmilspromenad för att träffa syrran på lite lunch och kaffe.
Ganska nöjd att promenaden tog straxt under en timma då jag tycker att min kondition inte är den bästa. Men ikväll är framför allt mina lår ganska trötta och molar. Både efter dagens promenad och träningsvärk från gårdagens raska promenad.
Jag har äntligen kommit ut från min vinterdvala. ;)

Ska passa på att gratta min syster som fick jobb i Östersund. :)
Hon kommer troligt bli Jämte (beroende på vart hon hittar ett nytt hem förståss) vilket jag bara tycker är bra för henne. Men kommer sakna min syster med lyster här hemma i fjollträsk. :(
Från och med nu i sommar måste jag ju åka norrut oftare.
Älskar dig syrran och hoppas att du kommer trivas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar