måndag 7 maj 2012

Pyssel höjer humöret.

Nu är tyvärr inte humöret på topp igen.
Förmycket undantrykt stress och ångest som bubblat upp till ytan. Går inte trycka undan hur mycket som helst utan att ta hand om kännslorna så det är bara att jobba på det. Pyssel, promenader och goa vänner och feelgood- och grinfilmer (gärna de två kombinerat) är botemedlet.
Vill väll inte riktigt gå in på vad som orsakat all stress. De närmaste runt om vet och vet att de finns där. Tack!

Tänkte dela med mig av ett pyssel jag gjorde under förra veckan då det var så fint väder.
Såhär förvarde jag mina kaffefilter.
Dags att piffa till.

Tadaa! Bättre eller vad säger ni? Kommer gå loss med det där pappret på en heeel del saker, typ alla tidskriftsammlare och papplådor på kontoret.

2 kommentarer:

  1. ÅH vad roligt att du är så kreativ! Jag spanar på din blogg varje dag efter ankare nu så att du vet :)

    Jag har numera en tävling på min blogg! Gå in och kolla, du skrev ju att du gillade den vita bandanan, och det är bl a den som lottas ut :)

    SvaraRadera