torsdag 10 maj 2012

Två kvällar i ett inlägg.

Jag har ju varit lite slö.
Så nu blir det valborg och födelsedagfest i ett.
Valborg. Snutten tyckte vi skulle promenera hemifrån till berget vi skulle möta de andra.
Han tyckte att gena genom skogen oxå va en bra idé...efter två timmar va vi framme! Hade vi gått den väg jag är van vid hade det tagit ca en timma och kanske lite till. Det va mörkt när vi kom fram.
...och kallt. Underbara Emelie värmer sig vid elden.
Hon värmde baksidan också...fast på bilden ser det mest ut som om hon la av en brakare. ;)
Mer bilder på valborg bidde det inte. Min kamera är skit i mörker.

På lördagen efter va det "vuxenkalas" för Sara som inte fastnade på några mina bilder- skärpning.
Jag hade sovit med pin-curls under natten. Man gör platta lockar mot huvudet och fäster med hårnålar för er som inte vet. Trodde hårnålarna skulle skava under natten, men kände inte av dom alls.
Såhär såg jag ut när jag hade tagit ur alla hårnålarna.
Och efter massa styling och bråk med håret bidde det såhär. Nä inte så tydlig bild. Förlåt.
Efter massa misslyckade bilder kom också denna där jag försökte mig på en pin-up-pose. Gick ju inte galant precis. ;P
Väl på kalaset möts man av detta. ^^
oooooh chooooklad. Ja det fanns också maaaaassor av ost men det fastnade heller inte på bild.
Jag tog med mina hembakade chocolate chip cookies.
Emelie...
Jag tyckte Emelie va lolig XD
Varje bild jag tog på Emma storlog hon, ja utom på en bild...där gömmer hon sig bakom en drink, men hon log då oxå. Tror hon var på gott humör.
Linda. Söt.

Hon gillade mitt hårspänne. :)
En del av bunten.

Grattis Sara som aldrig kom med på bild. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar