tisdag 15 maj 2012

Tyck till.

Ibland är jag bra på att börja projekt men inte avsluta dom.
Blir osäker på om jag bör fortsätta och HUR jag ska fortsätta.
Så nu behöver jag er hjälp.
Har lite saker jag vill ha åsikter om.
TYCK TILL!

Ankare nr 1...är den bra som den är, eller ska den vara i andra färger?
Den är inte klar och "ramen" är bara lagd ovanpå. Ska den bli ett halsband eller örhängen?
Ankare nr 2....är denna bra som den är, eller ska denna ha en annan färgsättning? och vad ska det stå på den?
O´hoy eller "ditt" namn? Örhänge eller halsband???
Påbörjade denna för kanske två år sedan....ska jag avsluta den eller måla över. Behöver denna storlek till något annat. Kanske ska sälja eller lotta ut den i en tävling om jag målar klart den....gillas, gillas inte???
Sydde en kjol, började måla mina cupcakes på den, men....tycker nästan den ser ut som en gardin eller förkläde. Måla klart resten av cupcakesen runt om och ha den som kjol...eller....sy om till förkläde???
Framsidan just nu....
Baksidan som är klar.
Närmre titt.
Snälla tyck till så sakerna inte bara blir liggandes.

När jag ändå vill att ni tycker till....vad saknar ni i min blogg? vad borde jag ha mer utav och mindre utav???
Tacksam om ni gör er röst hörda. :)

2 kommentarer:

  1. 1. Bra som den är. Halsband!
    2. Behöver en bakgrundsfärg, och ett o'hoy!
    3. Måla om!
    4. Förkläde!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. 1. Halsband! Superfin!
    2. Håller med ovan. Ljusblå bakgrund. ÄLSKAR denna.
    3. Svårt att säga. Gör det som känns bäst!
    4. Förkläde!

    Vill bara säga att du tyvärr inte vann min tävling, MEN det finns en ny tävling så jag tänkte på dig :) vinn en klänning från Hell Bunny! In och kolla, så håller jag tummarna för att du vinner denna gången :)

    SvaraRadera