lördag 16 februari 2013

Bildbomb!

För att kompensera veckan som varit blir det nu liten bildbomb.
Skulle önskat glad alla hjärtans dag, men hann inte då datorn skulle bråka...så gav upp och hade det mysigt med maken istället.
Tycka vad man vill om den dagen, många hakar nog upp sig på måsten och att det är bara en dag för de som redan har en partner/flört. Det heter ALLA hjärtans dag, så familj och vänner borde man visa hur mycket man tycker om dom. Sen kan jag tycka också att dagen är som en påminnelse.
Att man inte ska glömma bort att visa sin uppskattning till de man älskar....sen behöver man ju inte göra det just den 14 februari.
Visa det spontant en helt vanlig dag. :)
Fick ändan ur vagnen också och beställde en gåva till min älskling till just 14 Feb. Nått jag velat göra i ca ett år nu.
Eller egentligen kanske man kan säga att den är till oss båda. ;)
En stor canavas-tavla med en av våra bröllopsbilder. <3


Skulle också lägga upp flera bilder om hur håret blev.
Ska erkänna att jag trivs läskigt bra i svart hår.... vilket kommer bli jobbigt till sommaren då jag tänkte bli blond igen. Jobbar ju ute i solen en hel den så kommer inte bli snyggt med superljus utväxt. Utan luggen tror jag inte att jag trivs lika bra i svart, och igen jobba utomhus och svettas är inte idealt för lugg, så den ska jag ju börja spara ut i vår.... :/
Det lite lustiga för mig med just svart hår är att det är sådan jätteskillnad.
Jag menar, rött va inte svårt att vänja sig vid, svart tog några dar för både mig och maken.
Att vänja sig vid färgen är inte det som kanske var så lustigt, men att kläder och frisyrer får en helt annan känsla. Plötsligt kan jag se tex butchig ut i kläder jag sett tråkig och vanlig ut i. ^^

Nog snackat. Här kommer ego-maraton!
Från förra helgens förfest. Där de tyckte jag såg ut som Snövit.

 På väg för att jobba.
Håret locktångat och väntar på att lockarna ska svalna i hårnålar.
Innan middag med maken.

 Som sen blev såhär.



Så det va egobild-bomben för idag. ;)

Under natten har nu håret vilat i pincurls, spännande sedan att se resultatet för ikväll.
Naglarna inför kvällen är nu också fixade. :)
Paketet för födelsedagsbarnet är klart. Bild på det kommer.
Såklart är presenten SusenBusen Design ;)

3 kommentarer:

  1. Håret blev jättebra! :)

    Jag har utmanat dig på en blogglek! :)
    http://itsjustmylife.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  2. Svar: Tackar :) Ja VampireLounge drinkar var verkligen to die for ;) :D Yummie!

    SvaraRadera