tisdag 5 februari 2013

Mer hatt åt folket!

Var på Lindex idag.
Hade en rabattkupong som snart skulle gå ut, så tänkte glo och i köpa en vattenfast mascara om jag inte hittade nått annat.
Vattenfast mascara is the shit, hatar gå med mascara som rinner för lite snö/regn....och annat.
Hittade en hatt(!).
Jättefin egentligen och tycker man borde använda hattar mer på allvar igen.
Hade inte köpt den om den inte hade varit så fin och kostat 15kr!!!
Kostade mycket mer innan rea på rean-priset.
Fin eller hur?
Gillar inte riktigt spännet....så kommer piffa till den.
Är som vanligt rädd att känna mig tantig, men byta ut spännet till en snygg döskalle skulle göra susen och jag skulle kunna bära hatten stolt. :)
Har ett utslitet skärp med döskallespänne jag funderar på att ta.

Funderar ärligt på att börja köpa hattar åt min älskling också.
Tänker främst på sånna här fina herr hattar

Risken finns ju att jag måste specialbeställa.
Har har ju så stort huvud. :/




1 kommentar:

  1. På Beyond Retro har dom stoora hattar, de va t o m för stora för mig. :O Dock är dom skitdyra... :/

    SvaraRadera