måndag 4 februari 2013

Min morot!

Har nog kommit på en xtra morot för att hålla igång.
Ja, förutom att må bättre känna mig snyggare...;)
Jackan på Gina Tricot!
 Provade den för ca vecka sen.
Den är skitsnygg, men lite för dyr för att inte sitta perfekt.
Den satt faktiskt rätt bra, men lite för trång över tuttarna såklart :P
Det trista är väll att den inte finns kvar när jag tror att den kommer sitta bättre.
Får köpa en annan kavajj och "fixa till" i samma stil.

Snaaaaart blir mitt hår svart!
Om en vecka dvs.
Så spänd på resultatet och om jag kommer trivas i det.... 


Jag har gjort mina hopp idag. Tog också fram hantlarna som jag sa att jag skulle göra.
*host* Det märks att jag inte tränat armar och bröst på ett tag. :P

Längtar, längtar som fan efter vår och sommar!
Att slippa frysa så j**ligt.
Idag har det känts som om mina tår skulle ge upp och rymma från min fot i jakt efter värme. :/
Någon annan som älskar rumpvärmaren i bilen?!
;)

Emma.....vet att du tänkte: "Min morot luktar paprika!" när du läste min rubrik ;D


4 kommentarer:

  1. Åååh den där jackan bloggade jag om för ett tag sen, it's wonderful!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, missat. Måste sitta vid datorn lite oftare märker jag.

      Radera
  2. Nää jag tänkte faktiskt konstigt nog inte på paprikan. XD Däremot tänkte jag på ordet "bajskokare" när du skrev om rumpvärmaren i bilen. XD

    SvaraRadera