söndag 3 februari 2013

Jumping Jacks.

Emelie på liv utan socker gjorde en utmaning i Januari.
3100 rygglyft. Man skulle göra 100 rygglyft varje dag alternativt 200st varannan dag.
Nu i Februari har hon en ny utmaning.
2800 Jumping Jacks.

Samma grej här, göra 100st/dag eller 200st varannan dag i Februari.
Började den första, dvs i fredags, glömde igår så fick göra 200st idag.
Gick över förväntan. Visst flåsig som fan efter. Kunde delat upp dom under dagen, dvs 100 imorse och 100 ikväll....men...men.
Tog en liten andningspaus på 100st.

Men inser ju att jag måste ut och shoppa sport-bh. En BRA jävla sport-bh!
Annars kommer jag ju ha tuttar ner till knäna innan månaden är slut.
Inte riktigt vad jag önskar.

Glädjande är att jag redan på knappt en vecka gått ner nåra av de kg jag gick upp under januari månad.
Måste ta tag i peelingen också, så kommer jag rasa lite till och få huden att hänga med.
Ska känna mig snyggis i vår och sommar!
Så imorn kommer hantlarna fram också, är så trött på mina fläskiga överarmar.

Hejja gärna på mig.
Ska ge mig fan på detta och inte glömma och slarva. Vill känna mig pigg och snygg igen!

2 kommentarer:

  1. http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/active-sports/ccollection-cactivesport-p1.html#product_141210

    Kan varmt rekommendera.

    SvaraRadera