onsdag 6 juni 2012

It´s alive!

Hallololoo!
Nej jag har inte dött, bara haft ett liv eller kanske inte haft ett liv då jag inte hunnit koppla av...typ blogga.
Har haft full rulle sen sist, kommit hem och rammlat i säng typ.

Har sen sist ägnat mesta av tiden åt min syster, barnvakt, hjälpt till med flytt och sånt.
Imorse körde vi henne och hennes lillgrabb till Arlanda, där hon tog flyget till Östersund. Hennes nya hem. :) I lördags åkte flyttlasset upp till nya lägenheten. Är glad för hennes skull, men kommer kännas jättetomt här i fjollträsk utan henne. Älskar dig syrran!
Hehe, detta var på fredagen då vi packade flyttlasset, typ kl 20.00 kom vi på att vi borde käka nått. Blev Hamburgare, syrran skyddar sig mot de elaka stekpannan som skvätte. Klockan var ca 22.00 när vi äntligen käkade.
Igår tog syrrans äldsta tjejer hål i öronen, fast hon ville ju ha ett till själv också.
Så på kvällen bad hon min Snutt lite snällt. Fast hon ser vättskrämd ut. ;)
Tången kläms fast, det som gör ondast tycker jag.
Tror resultat blev tipp topp, det såg inte svullet ut alls imorse.

Det kommer komma en hel rad inlägg inom de närmsta timmarna och dagarna, har ju en del att blogga om nu när jag haft så långt uppehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar