måndag 28 januari 2013

Hårfärg och fynd.

Efter Emma kommentera att jag skulle färga håret svart i inlägget "Lekte framför kameran"
...har jag inte kunnat släppa tanken.
Har ju tänkt att nån gångs ska jag testa att färga håret svart.
Nu är väll det egentligen perfekt att testa..??!
Innan man blir för gammal och nu när jag är mörkrödhårig och solen inte är framme än och bleker håret.
Att jag ser blekare ut har jag egentligen inget problem med.
Titta på vackra Dita Von Teese.

Men på sommaren blir jag gärna lite hälsosamt brun...eller ja inte så likblek.
Sommaren är blond också så bra,
 eftersom jag jobbar utomhus så mycket nu och så bleker solen mitt hår så mycket.

Vad tycker ni???
Detta var då bilden Emma kommenterade på.
För övrigt....Är det någon annan som har hår som växer ojämnt???
Min lugg växer fortare på höger sida....jätteirriterande. :/

Ska lägga upp halva reapris shopping-bilder...igen. ;)

 Är två, men hade på mig det ena :) Tittade på detta när det kostade 30kr på rea. Nu var det halva det så kunde inte låta bli.
 OK. Dessa va inte på rea. Men för fan det är My little ponys-hårspännen! Så Söta. Hade två av den i håret i lördags. :D


 Kommer slakta det ena örhänget :)
Kollade på denna också innan den blev på rea och nu halva reapriset = Glad.


2 kommentarer:

  1. Jag säger bara: Gört!! :D Likblek till svart hår är snyggaste!! Det påminner mig om att jag måste fixa min utväxt, börjar bli bajsbrunt igen, ej ok...
    Förresten, armbanden med döskallarna, va dom också på rean? Där jag hittade dom va dom inte det. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har skaffat svarta hårfärgen. Gjorde det i torsdags när vi köpte alla gul-saker. :)
      Ja, de var tom på halva reapriset. Köpte dom i Skärholmen. :P

      Radera