måndag 14 januari 2013

Helgen

I helgen tyckte jag det va dags att träffa mina goa tjejer igen.
Det blev en toppenkväll...eller ska jag säga natt?
Jag tror jag la mig kl 05.

Vi mummsa efterrätt och snacks, kramades, drack, lät som en hönsgård, spelade true or false, spriten tog slut, fick nya kläder/blev av med gamla kläder, spriten tog slut, chokladen tog slut, spelade dancing stage - dansmatta och singstar, gosade och busade med Grisen.
Det summerade nog i stort kvällen :)

Emma
Du kan ju gissa vad hon drack...:)



Linda tvångsgosade med Grisen :)
Emma gosade med gosedjurskatten istället :)
Min förebild Emelie ville inte va med på bild först, men sen så gav hon upp och blev hur söt som helst.

Grisen på väg för att försöka gosa med Marie....
Gosekatten fick sitta i fotolådan XD
Skulle se normal ut och inte göra grimaser.....detta blev resultatet....
tror jag gillar grimaser bättre ;P
Grisen!
Storgos!
Emmas spellista började spela en viss signatur....kan ni gissa vilken.....?
Om ni fortfarande inte kommit på vilken signatur så läs vad som verkligen står på Emmas tröjja :)

1 kommentar:

  1. Gulle-du!:)
    Tack för en toppenkväll!:)

    SvaraRadera