fredag 11 januari 2013

Nytt år.

Nytt år.
Ett nytt blad...?

Känns lite som om detta år kan ha förutsättningen att bli betydligt bättre än förra.
Vad har ni för förhoppningar på det nya året?
Några nyårslöften?

Mina förhoppningar är mest att året blir bra utan massa bekymmer.
Ja sen önskar jag ju massor. Att bröllopsresan blir av, att hälsa på päron och syster och kära stugan.
La jag några löften?
Var försiktig med löften denna gång, men några blev det.
1. Drick mindre alkohol.
2. Må bra - med det kan det innebära massor. Men mest psykiskt efter det tjatade helvetesåret.
3. Ta hand om håret och min hy.
4. Att äntligen öppna min säljsida, även om utbudet är minimalt så ska sidan öppna.
5. Sy söta klänningar...eller iaf en. ;P

Här är mitt tips på att ta hand om eran hy, förebygga och faktiskt förminska existerande rynkor.
Det funkar iaf på mig.
Apoliva Anti Age.
Fick av mamma förra året Apoliva Anti Age dag- och nattcreme.
Hyn bråkade lite i början, men jag använde dom varje dag och hyn blev jättefin och märkte tom att några rynkor knappt syntes längre.
Så nu köpte jag hela serien med rengöring, serum, dag-, natt- och ögoncreme.

Snutten och jag pysslade ihop en liten "fotostudio".....en låda som jag kan fota alla de små pyssel jag gjort.
Så det blir enkelt att lägga önskat tyg i bakrunden, och lätt att få rätt ljus då vi ska skaffa små klämmlampor som jag kan sätta runt kanterna för att få önskat ljus.
Såhär ser den ut.
Såhär ser den ut med lilla Grisen i. :)

Hade gärna lagt upp bilder från nyårskvällen, men får vänta till tidigast imorn då datorn behöver vila.
Ett riktigt stort irritationsmoment, datorn har problem med grafiken så den släcker ner ibland och har stängt av sig tom ibland.
Snutten rengjorde fläkten för att se om det blev bättre....kanske lite.... :/
Är väll mest rädd att datorn ska pajja helt.


1 kommentar:

  1. ÅÅÅh skulle fan också behöva något sådan där liten studio :) Lycka till med datorn, riktigt irriterande när den krånglar :(

    SvaraRadera