torsdag 17 januari 2013

Supergreen!

Har hittat tillbaka till min gamla favoritfärg -grön!
Så detta år vill jag använda mer grönt och petrolblått (är som mörk turkos), och mer pärlor och strass.
In med färg och feminint.

Så här får ni en liten glimt av det "pyssel" jag köpt.
Pillade ihop detta ikväll.
Tänkte att till helgens utgång ha svart enkel, elegant klänning (tror jag iaf.), strumpbyxor med söm, gröna smycken och pumpsen jag köpte på burleskloppisenloppisen i våras;
Sen såg jag denna väska idag, under hundralappen och kastade mig över den....
eller nästan iaf...gick in i butiken rakt mot väskan, kollade in väskan och priset och gick direkt till kassan.
Kommer va superfin till.

Kastade mig nästan över denna tröjja också, men då på ett annat ställe. En kvar. Min storlek. Satt perfekt. Varm. På rea.
Älskar uniforms-stil.

Jo, jag ska ju försöka göra en höghatt till älsklingen också, så fixat material idag. Hoppas bara att jag hinner och att det blir bra.
Men åter igen var det nått jag inte kunde motstå....detta tyg >3
 Tänk en söt klockad kjol och eller ett förkläde. ^^

Åhh. Just det. Min lilla älskling var så söt idag och skaffade en röd värmefilt och en vetekudde till frusna mig. jag fryser inte nu....äntligen. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar