torsdag 17 januari 2013

Ibland kan man köpa lycka!

Glodde runt på fyndiq.se förra veckan,
och gjorde en beställning på massor av smått och gott för ynka priser.
Kommer bara visa två saker av det jag beställt....
dels för att allt inte kommit och en del är pyssel.

Kunde inte låta bli dessa skor.
 Letat efter ett par röda stövletter med "snäll" och snygg klack, 149kr och jag -It´s mine!
Dessutom bra sula och inga hala bambiskor.
Detta armband för 69kr gick inte heller motstå. <3

 En annan sak jag letat efter men inte hittat - till ett rimligt pris ska jag väll också tillägga
....är ett matchande underklädsset.
Halva REApriset på Lindex. Bh, trosor och stringstrosor för under en hundring. *lycka*
Bara ett par matchande strumpebandshållare som saknas.
Köpte dessa i farten också. Tänkt köpa dem förut, och tänkte att det är ju dumt om jag nu på fredag när jag ska gå ut och tänker.."fan, strumpbyxor med söm skulle vara perfekt till outfiten".
Har inte bestämt kläder än, kommer troligen vela i flera timmar innan som vanligt. :P

1 kommentar: