måndag 15 april 2013

Fest

I helgen bjöds det på fest hos Emelie och Daniel.
Supertrevlig kväll med massa snack och perukprovning. :)

Nästan hela gänget. Marie Fotar och John dök upp senare.
Min första reaktion när jag såg bilden var "Kafferep!". -Vi ser så trevliga och ordningsamma ut.
Absint.
Emma tryckte ner sin burk mellan mina tuttar...mmmkay..
Det är faktiskt ett gammalt partytrick jag haft, fast med sugrör då.
Så jag kan dricka och säga "No, hands!".
 Joo, Emelie drog fram en blond och en svart peruk.
Emma som blond! Trodde inte det skulle vara snyggt, men hon passade i det.
Men som för alla så såg vi ju lite bimbo ut.
Linda var snygg i svart med lugg.

Blev många bilder på Emma.
 Linda som bimbo.
Första priset till hjärndöd bimbo gick till Emelie! :)
Men hon är snyggast i svart. Här med peruk med lugg.
 Som om det kunde bli bättre....JO! Emelie drog på sig en BarbieT-shirt.
Hon har ju bästa outfiten för halloween i höst.
 Pyssling-Emelie skippade perukerna och var glad i sin sista öl istället.
Dante sov trotts kacklet bredvid. Under en filt.

Efter Snutten och jag kommit hem fick jag ett mms där Dante hade vänt på sig och låg med nyllet under filten och röven utanför. ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar