fredag 19 april 2013

Snorunge

Vad har hänt under veckan?
Förutom att snorat förståss...det är väll en blandning av pollen (redan!) och en förkylning som ligger och väntar på att bryta ut. :/

Detta har hänt under veckan (jobb är tråkigt och får inte vara med.);
Kollat massor på FB och skrattat och delat roliga bilder
 Denna la jag upp idag. Jag skulle nog göra i stort samma sak om någon sa ungefär ett kukmått. XD
 Så kan man ju också säga...
Emelie la upp fler bilder från lördagens fest...bland annat denna på mig...
Fråga inte för jag vet inte vad som hände här och det är ingen smickrande bild.
Men det bjuder jag på.
Grisen tittar på tv med mig i mitt knä. <3
Lagt pussel under ca tre kvällar. Första gången jag lagt ett 1000 bitars själv.

Nu ska jag titta på film. En Hayao  Miyazaki film.
Vet inte vilken än. Finns ju några att välja på. Skulle vilja se Princess Mononoke som var längesen jag såg. Meeen har ju inte den. :(
Blir kanske; Nausicaa, Porco Rosso, Kiki´s Deliveru Express, My neighbour Totoro, Det levande slottet, Spirited away, Ponyo.

Vilken ska jag ta? <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar