fredag 24 maj 2013

Kattvakten

Mina dagar som kattvakt blev inte alls som tänkt.
Inte heller verkar det bli nått festande för mig i helgen. Jag som sett fram emot nästa FFP Fest. Missade ju förra festen också då det var Cabaret-tema *Hänger läpp*
Idag har jag druckit ca en kopp honungsvatten med citron i timmen (halsen är tjock idag och jag låter som en gammal cigarr och whiskeykärring), gluttat på film och snorat.
Haft lite feber idag också. :(
Mamms och papps kom hem ikväll. Det har gått bra med operationen men hon har rejält ont och ser iiiinte pigg ut.
 
Första och andra dagen jag kom upp var bästa dagarna.
Direkt efter jag kom upp med tåget åkte vi till Den söta synden och fikade, de har grymt goda våfflor och hemgjord glass som är gudomlig! Gott kaffe har de också. ;D
Så åkte vi på Erikshjälpen -Ja, va ovanligt *ironisk*
Hittade två ljusmasketter som ska slaktas och bli hårpynt bla.
Hittade dessa tre glas också. Kunde absolut inte motstå dom!
Andra dagen tog vi det piano. Det var rena sommaren och vi satt i solen nästan heeeeela dagen.
Jag brände mig lite...
 
Jättefina linjer. Man är ju så smart och tänker på att linnet inte är tillräckligt urringat eller liknande. Jaja, ingen rejäl bondbränna iaf. ;)
 
Imorn blir det tåget hem. Kul och snora på tåget i fyra timmar. Fast är jag sämre imorn så kanske vi bokar om min biljett till söndagen stället.
Säger som En-dum-en i Dunderklumpen "Prosit på mig".
 
Haha. Jag var kattvakt och har inte ens nämnt katterna.
De, har mest sovit under tiden. Men min underbara surgubbe Sammy bråkade lite igår och imorse då han raffsade i tygblommorna och rev ner dvd-fodralen....med flit för att få uppmärksamhet. Älskar den katten! XD
Sessan som normalt dissar mig har varit den som legat i knät och gosat mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar