måndag 20 maj 2013

Minisemester.

Hej. alla fina läsare.
Har haft en helvetesvecka gällande magkramperna, så orken har inte funnits till att göra nått utöver måsten förstås.
Nu är jag hos päronen....eller egentligen inte. Jag är i deras hus men de är inte här. De åkte nyss ner till fjollträsk för mammas operation.
Då kan man ju undra vad jag gör här...Jag har fått äran att vara kattvakt <3

Så om allt går som det ska med mammas operation, så åker jag hem igen på fredag kväll. Så jag hinner hem till FFP festen på lördag.
Ja hur gick det med min idé jag hade som var så bra.....???
*host host* jag övergav den iden av några skäl. Men det tar jag sen efter festen varit ifall jag panikupptar den iden igen. ;P
Men nu har jag några dagar själv med katterna jag kan lägga ner energi på idéer, symaskin finns också.

Under dessa dagar ska jag också varje dag, ut och gå (om det är skitväder går jag inne på rullbandet), blogga -såklart. Kanske får för mig att blogga massor och lägga tidsinlaggda och väntande inlägg som jag bara kan peta upp de dagar jag inte hinner eller orkar.
Ska också passa på att titta på massor av film, nu när ingen klagar ;D
Ska väll försöka skriva någon filmrecension som var så längesedan jag gjorde och vill ha med i bloggen då och då eftersom jag är lite filmnörd. XP

Frågan är nu vad ska jag göra först? Det är skitväder ute så kan ju inte skämmas egentligen att titta på film nu.
Igår var det värsta sommaren och vi satt ute hela dagen....jag fick lite färg.
Bilder på det kommer lite senare. Ja det kommer ett till inlägg ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar