tisdag 21 maj 2013

Snurrhjärna

Blev inte alls mycket gjort idag.
Det är åska i luften och jag är tydligen asväderkännslig just nu. Är snurrig, som om jag skulle va på fyllan.
Började gå på rullbandet, men trilla nästan av flera ggr. Inget jag har lust med så slutade.
Helt sjukt vad väderkännslig man kan vara då. :(
Så kvällen innehållit tv medans jag kollat i olika pysselböcker och gosat med katterna.
Sammy ligger just nu på skrivbordet gosig som fan med huvet på min ena hand. Inte jättelätt att skriva då. Sen ser det ut som om tangentbordet fått päls.
Har suttit vid datorn en hel del också och letat sy-inspiration.
Fick en stor hög av sjalar av mamma som bla kommer från mormor. Det är en salig blandning och några i riiiiiktigt fint material.
Så ska försöka hitta på nått kul med dom. Helst klädesplagg då de kommer vara det skönaste någonsin i sommar då det är varmt. ;)
Det blev inte roligare än såhär.
Nu är det natti natti och vi får se hur mycket sömn det blir med alla pysselidéer och försök till lösningar till pyssel, som snurrar runt i skallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar