tisdag 7 maj 2013

Kostymidé

Äntligen!
Ända sen FFP gick ut med vilket tema nästa fest skulle vara har jag tänkt och tänkt så det knakar.

Ofta har idéerna saknat någon detalj (som vanligt) som jag inte hinner få tag på, eller att jag har fel hårfärg (som vanligt., haha. Hade faktiskt gått som Ursula i Lilla sjöjungfrun om jag varit blond).

I morse vaknade jag straxt före åtta och kunde inte somna om för började tänka ut idéer på kostym till festen.
Nu! Nu tror jag att jag kommit på hur jag ska gå. Frågan är bara om jag lyckas göra kostymen....
Nej, tänker inte berätta vad det kommer bli.....än.
Kanske blir det en liten smygtitt på skapandet, hoppas på att kunna börja i dagarna som kommer. :D
Ska du gå?

2 kommentarer:

  1. Jag vet vad jag vill gå som men har såklart inte kläderna till och kan inte sy eller rita mönster för fem öre :( Blir väl att gå som nåt tråkigt... :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad vill du gå som? Är det svårt att sy? Kanske kan hjälpa dig beroende på vad det är du behöver.

      Radera