torsdag 19 april 2012

Beslutsångest. Ny färg.

Beslutsångest!
Snälla, snälla ni som läser, hjälp mig att bestämma mig. Tyck till!

Nu är det dags att färga håret igen. Denna gång tänkt jag köra en favorit i repris....eller nästan.
Jag tänkte färga tydliga slingor, förut har jag varit blond med röda slingor, nu funderar jag på att ha rött hår med blonda slingor. Vad tror ni?

Här är lite exempelbilder på vad jag eftersträvar fast i rött och blond.



Detta är den röda färgen jag kommer att använda, hoppas på att det blir den färgen som förpackningen visar, och inte så mörk som tidigare röda färgningar. Vill ju testa att ha klarrött någon gång.
Snälla kommentera vad ni tycker så snart ni kan, för imorgon kväll tänkte jag färga första omgången så måste betämt mig till dess.
Blond med röda slingor (igen, tyvärr nej jag har ingen bild på det) eller rött med blonda slingor...just nu lutar jag åt sista alternativet.

4 kommentarer:

  1. Rött med blonda slingor:) /Therese N

    SvaraRadera
  2. Åååhh dessa bilder påminner mig enormt om min nya docka jag köpte igår!! :D <3 You will love it! (Ska fixa bilder till helgen.)
    För att komma till frågan så röstar jag på rött med blonda slingor!! Absolut! :) Go for it! :) Jag menar om man går och funderar på nåt, varför inte bara göra det?! Testa, så får man veta om det funkar eller inte. :) (Så tänkte jag nyligen om att ha blont hår, och nu slipper jag fundera på det nånsin igen! ;P )
    Men jag måste lägga till att jag har en stark känsla av att du kommer bli besviken på färgen, om det är klarrött du är ute efter. Jag har inte jättestor erfarenhet av detta personligen men jag vet att färgerna blir aldrig lika intensiva som på förpackningen inte ens om man har ljust hår innan. Vill man ha rött rött så får du absolut bäst resultat genom att köpa den sån färg som mest säljs på affärer som Shock och Blue Fox. Jag har fått den uppfattningen iaf, de vanliga hårfärgerna som säljs i typ mataffärer är rätt mesiga i färgerna om man jämför. Jag skulle inte förvåna mig om ditt hår kommer bli som mitt just nu: rödbrunt. :P

    SvaraRadera
  3. OMG! Jag måste bara säga också: Vilken härlig bild högst upp på bloggen! :D Lite stor kanske men den va fin. :) (Undrar om det va pga den som Per skrek när jag gick in på din blogg och hans spel laggade. XD Haha, brukar alltid höra svordomar därifrån när jag går in på sidor med massa bilder. ;P )

    SvaraRadera
  4. Tror också att rött med blonda slingor blir snyggast :D

    SvaraRadera