lördag 7 april 2012

Gla Påsk

Glad påsk!
Efter mitt inlägg om seriösa påskharar måste jag ju bara lägga upp den här underbara bilden.
Det är ju såhär jag i stort sett ser alla vuxna människor som klätt ut sig och ska vara gulliga där de står på marknader eller vid leksaksaffärer. Läskigt!
Påskäggen till Emma och Marie som jag pratade om igår ska ni äntligen få se....ja jag hoppas ju att ni har längtat och är nyfikna. ^^
Såhär såg de ut innan. (den andra har ingen underdel här, men det är ju för jag självklart hade börjat måla på den innan jag kom på att "jaavisstja, jag skulle ta en bild innan oxå")
Ta daa! Maries är den till vänster med döskallen och bling bling på (eller rättare sagt paljetter, men de blänker oxå). Emmas är den till höger. :)
Här ser man "blinget" lite mer.
Det finns en present i Maries ägg...
..i Emmas ägg också.
I Maries ägg finns ett läderarmband med massa svart strass. (svårt att få till en bra bild).
I Emmas ett halsband. ^^
Hoppas de gillar presenterna ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar