fredag 6 april 2012

Lång långfredag.

Den här dagen har känts lång.
Har dock inte hunnit med så mycket...eller jo det har jag kanske...har ju hunnit med att måla klart två påskägg till mina goa vänner jag ska spendera påsken med. Men det får ni se imorn så inte Emma och Marie tjuvtittar. :)

Hann också med att göra något av dessa saker....
Pam pam paaam! Ett rockigt påskörhänge! Emma kanske kan hjälpa mig få ett bra bild på mig med den på imorn.
Ville vara lite påskpiffig så målade naglarna i glada färger i förrgår.
Pyntade trappan lite för någon vecka sedan då det va fint väder.
Fast undrar om inte det börjar gå baklänges nu så det snart är vinter igen å sen höst....det va ju snöstorm idag. O_O Besviken då påskhelgen alltid brukar vara solig och fin. :/


Jag undrar ibland när folk klär ut sig till tomtar, påskharar och liknande vad de tänkte....
tänkte de att ungarna kommer tycka jag se snäll och söt ut i den här dräkten...?!
Asså...för vissa dräkter gör mig som räknas som vuxen helt jävla livrädd!
Här kommer några "fina" påskharar jag undrar vad de tänkte...

Säger bara kolla minen på ungen, den borde ju säga allt.


Skrämt barn med obehagliga dräkter har man tydligen gjort i ett antal år! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar