fredag 20 april 2012

Ny banner.

Ny banner! Vad tycks?
Nått som bör ändras/fixas?

I väntan på bussen idag strosade jag runt på Åhlens. På rea hittade jag denna ljusmanschett.
Kommer den att användas som ljusmanschett.....-Nej.
Tog bort de spretande pladen....
...och taadaa. Såhär ser den ut nu och kan ni gissa vad sen ska användas till.....?
Till håret såklart! ^^
Ringen under syns inte från ovansidan och är ju faktiskt utmärkt att fästa hårnålarna i. Självklart kan man ju limma fast den på en hårklämma el liknande. Men tänkte just nu behålla den såhär. Då man placera den i stort vart man vill i håret. ^^

Angående röstningen av hårfärg som jag tog upp i förra inlägget, så har jag bara fått röstningar på rött hår med blonda slingor. Så håller du inte med så är det dags att göra din röst hörd. ;)
Ikväll blir det första färgningen.

1 kommentar:

  1. Åh fina rosor! De kommer göra sig jättebra i ditt hår. :)
    Jag gillar den bilden på dig när du håller i en kopp. Visst va den med på förra bannern? Dessa bilder va för lika varandra, samma min typ och håller i ett vinglas. Du borde ha två lite mer olika bilder. Tycker jag. :) En annan sak som är lite störande är att bilderna har olika ljus och färgkänslor. Alltså att den ena ser gammal och brunaktig ut och den andra är gul och ljus. Det är fint med foton som ser gamla ut men brevid den andra bilden så ser den dassig ut. Om du förstår vad jag menar. Oj vad jag kritiserar, men du bad ju om åsikter. :)
    Annars ser det jättefint ut! ^^

    SvaraRadera