söndag 15 april 2012

Reklam!

Lindex har massor av snygga kläder just nu, en hel del kläder för att fylla ut rockabilly/50-tals garderoben med. Tipsar om några av mina önskeplagg just nu.
Stora önskeplagget till denna vår och sommar är en röd och vitprickig klänning. :)

Denna blus har jag provat och väntar bara på att dom ska märka den med rea. Materialet är som en dröm, mjuk och luftig och sval. En dröm till sommaren.
Fina boleros och koftor kan man aldrig få för många av...eller?! Denna kortärmade kommer dock få en tillpiffning om den kommer i min ägo. ;) Dvs ett tygmärke i form av körsbär el svalor.
Söt svart klänning med vita svalor, den skulle va perfekt som vardagsklänning. Snygg men inte för tillpiffad. :)
Vet inte hur passformen är på den då finns på "generous" avdelningen. Men den minsta storleken kanske kan funka.
*kär* är inte bikiniöverdelen fantastisk! Finns nederdel till den också, jag önskar bara att den fanns som baddräkt el tankini eftersom jag inte vill visa min ärriga mage än.
Sexiga strumpbyxor är något jag kommer satsa på i sommar. väntar också på att naturfärgade stockins ska komma ut i vanliga butikerna. Just nu finns bara svarta eller stay ups.

Det dom tyvärr saknar som jag letar efter är ett par midjehöga snygga jeansbyxor och jeanskjol.
Byxorna jag vill ha finns på Ellos, men verkar vara lite si och så med storlekarna när man läser kommentarerna, så hade varit najs att hitta sånna byxor i butik så jag kunnat prova.
Men tänkte faktiskt ge mig på att sy ett par midjehöga sailor-inspirerade byxor. Har inte sytt byxor förut så vette f*n hur det kommer gå...men måste testa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar