onsdag 27 juni 2012

Emmas födelsedagspartaj!

Emma (Blue masquerade) hade födelsedagsartajj förra lördagen.
Här blir det ös av bilder från den dagen.
Vi börjar med presenterna, det ena paketet ser ut som en hundbajspåse. XP
Men i den finns pysslet jag och min kära make knåpat ihop...
Taaadaaaa.....!!! Ett trevåningskakfat med LP-skivor! Ja, jag blev rätt nöjd. Emma blev skitgla! :D
Andra presenten va en tavla jag bara inte kunde låta bli att köpa till Emma. Hon hade fått den vare sig hon fyllde år el. ej.
På halloweenfesten hade hon ett Vaderhuvud med kakor i, men texten ovan "Join the dark side. We have cookies!" :D
Här har vi värdinnan själv. Snyggis med nya klänningen från Elbastardo, Motörhead Rosevin hon bjöd på. Jag gillar normalt inte rosevin, men fy fan så gott, kan rekomenderas!
Vi gick och köpte lite käk innan festen, Emma tog en bild på mig och Snutten. ^^
Sen blev det.....LETS PARRRRTY!!!
Marie bytte halsband till Emmas dödsläckra halsband.
Kvällens snyggaste bild! XD Behöver jag säga att det va en lyckad kväll. ;D
I fönstret stog ett träd det växte öl på.
Fint dekorerade bordet med hembakta muffins!!!
Värdinnan tog tillbaka sitt halsband till slut.
Fluffiga underkjolar. <3
Fina cupcaketejpen togs fram...
Vi dekorerade Magnus tumnaglar...
Emelie dekorerade sin snusdosa. ^^
Awsome kväll!!! Tack Emma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar