måndag 11 juni 2012

Jag hamster?!

I lördags skulle vi firat Marie som fyller år idag.
Men det blev inställt så jag åkte hem till Emma.
Vi käkade sen frukost. Kaffe å pannkakor (och sen hade vi Emma köpt naturgodis). MMmm...pannkakor med blåbärssylt och grädde, mmm...kaffe med Baileys =
Party in my mouth! :9
Emmas tallrik. :)
Hela dagen gick nog åt till att Emma prackade på mig massa saker. Massa fint. Ehm, fast när jag såg högen sen så kände jag mig som en jävla hamster. Men nu har jag en rejäl orsak till att rensa ut själv. Storrensning! Skulle nog behöva ha en bytar dag. (hade det för två år sedan. Det kom över några vänner med kassar fyllda med grejjer de ville bli av med).
I dessa kassar fanns allt möjligt smått och gott; kläder, film, musik, smycken och leeeeeksaker! *flin*
Dessa små älsklingar var några av de saker jag kom hem med. Blir man inte bara så lycklig av dom?! <3
När jag kom hem på natten så hade ett riktigt partydjur däckat i vår källare.
Nää, en råtta låg död på källargolvet, stackarn. Vi har haft en råtta som härjat i komposten och tyyyydligen också kommit in i huset. Känns så hemskt att behöva ta död på dom små sötisarna men hellre det än att huset blir förstört m.m.
Ska försöka lägga in tidinställda inlägg eftersom jag är så jävla seg på inlägg när jag har mycket att göra.
Så ska skriva ett inlägg till lördagen, den poppar väll upp vid 14tiden.
Dvs om jag lyckas få till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar