torsdag 28 juni 2012

Lite smått och gott.

Uppdaterar lite småsaker som hänt.
Jag tog ur toffsen i håret och från en rätt snäll rockabillyfrilla till bara rockfrilla. :)


Naglarna jag målade inför midsommar. :)
Nya kok- o bak-böcker. Nu ska det bli ordning på mina recept.
Köpte böckerna på Lagerhaus och såg dessa aaaaasfiiiiina tallrikar (visserligen plast men vaffan), 70 jävla % rea på dom, blev ca 10kr/st! Fyra kvar som fick följa med hem.
Invigde dom med jordgubbar med vispad grädde och choklad. :9

2 kommentarer:

  1. Ååh haha jag stod och kollade på den där prickiga boken och tänkte på dig! :D

    Åh de tallrikarna hade jag också velat ha!! :D Köpte mig örngott och såna där bärpåsar med det motivet, men såg inga tallrikar... :(
    Äta paj på dom hos dig någon dag när solen skiner och man kan sitta ute? ;) *bjuder in sig själv* ^^

    SvaraRadera
  2. Jag ÄLSKAR tallriken! Var har du hittat?

    Förresten, kommer du på Burleskloppisen i september?

    SvaraRadera