onsdag 6 juni 2012

Tävling


Tävling! Gå in på; Retrolover!
Ja, hon la upp tävlingen för ett tag sedan och idag är sista tävlingsdagen. Tur att jag är ledig idag.


Man tävlar om en valfri Hell Bunny klänning på MissRetro.se
De säljer sjukt snygga Rockabillyklänningar och 50-talskläder till bra priser (nu har de rea också) och sist men inte minst fri frakt. I love it!
Jag tror jag skulle välja denna sjukt snygga klänning...ja i rött., vad annars ;)
*drooool*
Idag är sista dagen att tävla så gå in på Retrolover nu och tävla!
Fast jag hoppas ju att jag vinner XD *Håller mina tummar tills de blir blå*

1 kommentar:

  1. Hej fining! Tack för alla kommentarer, du gör min dag väääldigt ofta så du vet det :)

    Idag kl 14 publicerar jag vem som vann klänningen från Hell Bunny. In och kolla om det var du som vann :)
    Kram påre!

    SvaraRadera