fredag 15 juni 2012

Rastlös.

Träffade Carina i onsdags.
Hon är en av dem som i stort frågade om jag levde då jag varken va aktiv på bloggen, facebook eller på mobilen.
Vi fikade och shoppade lite.



Vi åkte sen hem till henne och gjorde god, god sallad....och drack mera kaffe.
Vid busshållsplatsen stirrade en kaja på oss.
Var lite rastlös igår så drog fram lite pyssel.
Ett par handklovar som varit ett halsband (som jag tråkigt nog aldrig använde) blev ett örhänge istället.
Det kändes mycket bättre. :)
Men gjorde ju lite annat också, ett par fjärrillsbroscher blev hårspännen.
Fina tvåfärgade glaspärlor med sprickor inuti, blev ett nytt armband och ett körsbärsörhänge.
Tråkiga är att jag inte tyckte körsbärsörhänget passade på mig...:/
...nån som är intresserad av det? ;)
Håller nu på med det ultimata pysslet! Min present till Emma (BlueMasquerade) som fyller år imorgon och har parrrty! Så vad det är får ni först se på söndag. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar