måndag 17 december 2012

Award!


Jag fick en Award av Babypeaches som jag tänkte svara på!
 
Drömresa?
Hm...har så många drömresemål...
För shopping skulle det vara London och för att gå på Fantomen på operan-musikalen
För konst skulle det vara Tyskland
För språket, stilen, kulturen och även lite shopping såklart -Japan
Men tror etta på listan är en MC semester på Irland. Gå på Irländska små pubar och se på vackra landskapet!
Favoritsysselsättning?
- Pyssla.
Hur många gånger går du in på Facebook per dag?
- De dagar jag jobbat hela dagen och är helt slut kanske jag glor genom ajfånen en gång, dagar jag sitter vid datorn i flera timmar så kollar jag ju hela tiden.
Vad önskar du dig i julklapp?
- Ett år utan den ångest-stress jag haft under detta.
Men ska det vara en sak är det antingen en kamera eller en dator.
Favoritmat på julbordet?
- Revbensspjäll!
Drömyrke?
- Att driva min egna butik med fik.
Favorit tidning/magasin?
- Min Boudoir, Nemi.
Favoritplats i Sverige?
- Strömsund.
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?
- Det min gubbe lagar, dvs svenskt med ibland en touch av thai.
Favoritdesigner?
- Varför har jag så dålig koll på detta?!
What makes you happy on a Monday?
- Måndagsmys? Äh, vet inte..
What drives you to write your blog every day?
- Har ju varit dålig att skriva, vill ju skriva varje dag. Blir ju så stressad när datorn bråkar och tror att skiten ska lägga av för gott. Men nu har jag ju nu blivit så triggad efter att ha fått så många läsare och alla fina kommentarer.
Så ska göra mitt bästa för att komma igång igen. :)
Where do you want to live if you could choose freely?
-Där jag nu bor. Visst hade man varit snuskigt rik hade jag gärna haft en partylängenhet i stan och en stuga någonstans där det är varmt som vi kan fly till när det är äckelkallt i sverige.
City girl or country girl?
- Mest country.
Which is your greatest asset according to yourself?
- Glad och snäll??
What do you think your friends would say is your greatest asset?
- Glad och snäll??
Favorite food?
- Sushi
Do you have a famous person you are inspired by?
- Många; Tifa Högberg, Fröken Frauke, Dita von Teese....
Do you belive in the power of thoughts?
- Ja.
Where do you want to go on your next vacation?
- Om det äntligen blir en utlandsresa så vill jag till Italien
Annars till päronen, är så avkopplande hos dom. <3
What is luxury to you?
-Att dricka ett glas rött till maten, att gå ut och äta. Att köpa den dyrare goda osten. Att min älskling kommer med frukost på sängen.
Jag uppskattar och älskar vardagslyx som är i form av små saker. Som att jag blir dölycklig för ett Hello Kitty-ägg.
 
Jag skickar vidare Awarden till är: 

1 kommentar:

  1. Kul att läsa Susen!
    Jag skulle också bra jäkla gärna se Fantomen På Operan-musikalen i London!

    Kul att du dessutom gjorde awarden! :)

    SvaraRadera