lördag 15 december 2012

Lycklig!

Vet inte riktigt vart jag ska börja.
Är för stunden väldigt lycklig och känner mig väldigt lyckligt lottad.
Har en fantastisk familj som stöttar och där man känner sig älskad och uppskattad!
Har inte hunnit blogga då jag varit hemifrån i nästan en vecka och kommer hem och ser alla fina kommentarer. ^^ Ger definitivt en sporre att verkligen försöka få ut mina inlägg oftare...trotts flera timmars hårt slitande ute i kylan. *brr* (Imorn är det bara att igen kliva upp tidigt och ge sig ut och skotta).
Har ju så mycket att skriva om. Har nästan lite svårt att välja vilket jag ska skriva om och i vilken ordning.

Men åter till fler saker som gör mig lycklig.
Syster med smått och päron uppe i norrland har saknat mig och tyckte inte om när jag åkte hem.
Under tiden jag var hos syster och päron så klagade maken och lilla grisen här hemma...de klarade sig inte utan mig en vecka ens. ;D Sötnosar.
Nått som gjorde mig toklycklig igår också var att vi ficktag på middagsbiljetter till F.F.P The new year masquerade ball. Trodde inte vi skulle hinna köpa biljetterna innan de tog slut.
Känns xtra fint att slå på stort nyårfirande denna gång.
Vi kommer till skillnad från en del andra inte fira in det nya året. Vi kommer fira att året är slut.
Har varit ett tufft år.
Men känns som om vi ser ljuset i tunneln, bara inget annat slår oss i bakhuvudet.

Var på firandet av tidningen Min Boudoirs ett årsdag i torsdags.
Jättetrevligt, minglade runt. Tifa var vacker som alltid och är supertrevlig, var första gången jag gick fram och hälsade. Jag är ju en liten fegis ibland.
Vackra Fröken Frauke var på plats och gjorde ett litet framträdande. :)
Bichard fångade också denna bild på mig under kvällen.
Som vanligt tog jag inte så mycket bilder. De få jag tog blev inte så bra heller eftersom jag nu bara tar med mobilen. Önskar mig en kamera av tomten detta år.
Maken hängde på, Marie dök upp lite senare och hade inte Emma jobbat så sent och Johanna känt sig krasslig så hade de också dykt upp under kvällen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar