fredag 28 december 2012

God Jul

God Jul på er!
...ja lite sent men man sjunger ju att julen inte är slut förrän till påsk.. ;)
Helt galet. Har inte hunnit med ens hälften av allt jag skulle.
Mycket pga snön, har ju då varit tvungen att dra på mig alla tjockiskläderna och dra ut röven och skotta.

Hade massor av julstök jag ville göra.
Baka kakor, göra julgodis, pynta som fan, ta fram å klä granen och såklart hinna städa.
Han inte städa så ser fördjävligt ut! Han göra två julkakor av fyra.
Gjorde tre olika julgodisar.
Pyntat....nje bara sånt jag tog fram när ljusstakarna kom upp.
Julgran -In my dreams.

Hade en fin jul tillsammans med min Snutt, Emma med sin Per och lilla Grisen fick följa med.
Firade i skärgården, mysigt.
Vi hade med sååå mycket mat och godis och sprit så vi kunnat överleva i veckor. XP

Bilder kommer, men kommer nalla dom av Emma.
Mobilkameran klarade inte av att ta en enda "vettig" bild.
Kommer komma en del bilder ..och kanske ett liten film...på Grisen som började julgransplundringen redan på juldagen! ^^
Men idag....."Trummvirvel"....har jag blivit med kamera! :D
En röd såklart. *flin*

Här är lite klappar jag fick av päronen när jag var uppe.
(och de skulle inte ge några klappar i år, haha)
Knästrumpor, och mjuka mysstrumpor! Använder nästan bara sånt under dessa kalla månader.
Bok med massa sytips. Supergott te - Kärlekste.

Fick även lite klappar av syrran. :)
Supermysiga (och söta!) strumpor...igen ^^
Det var trepack, men jag har redan hunnit använda ett par så de måste tvättas. Så Sköna!
Armbandet med små pärlor är så fint, men svinkallt när det är kallt. haha.



1 kommentar: