söndag 2 december 2012

Smycken

Rensat ut lite smycken jag gjort själv och tänkte sälja av.
Har väll egentligen mycket mer, men vi börjar med dessa.
Ni bloggläsare får första tjing (och bättre pris) på smyckena, kommer annars lägga upp dem på olika säljsidor på fb framöver.

Dessa finns i olika färger men endast i ett exemplar per färg.
50kr/st inkl frakt.


Svarta körsbärörhängen. (Har även ett par i rött). Finns endast i ett fåtal ex.
40kr inkl frakt.

Hojta till om det är nått du gillar eller vill att jag gör på beställning.
Hårspännet med leopardrosetten och körsbären på kommer jag göra flera av för försäljning, måste bara beställa lite material först, om det är någon som önskar den till jul så säg till så lägger jag på ett kol. :)


4 kommentarer:

  1. Ååh! Leopardrosetten med bären skulle jag jättegärna ha ett x av men ingen brådska. Vi kan ta den efter jul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra. :) Jobbar på min försälnings-sida nu som jag reggade för antal år sedan och bara varit under uppbyggnad. Så leopardrosetten bör dyka upp där.

      Radera