fredag 28 december 2012

Pyssel, Norrland och sånt...

Har ju massor av pyssel jag inte lagt upp.
Och en del bilder från härliga Jämtland.

Min fina, fina syster och Freddan.

När syster flyttade skulle jag göra en inflyttningspresent.
En tavla.
Hon fick den nu när jag åkte upp.
Hoppas och tror att hon är nöjd. Hoppas ju oxå resten av familjen gillar den.
Ram tänkte jag be pappa fixa till den. :)

Tog med mig två kakburkar och en kaffeburk när hon flytta för att göra om dom till hennes egna.
Men jag är ju bäst på att glömma ta bild så blir bara bild på kakburkarna just nu...
Som är fyllda med julkakorna hon baka efter jag åkte hem.


Maria Nyckelpiga kallade morfar henne.
Är lite lätt less på att måla nyckelpigor nu ;p
Men ska måla fler eftersom hon beställt en gardin till köket också.

Fick en födelsedagspresent av syster med lyster.
Så fin! Finns recept på Hello Kitty Cupcakes i den!

Hos Mamms och Papps träffade jag ju äntligen min älskling Sammy.
Han såg ut att må bra och hade nog blivit en liten tjokis -söta busgubben. <3
Älskar hans stora labbar!

Sessan, dissade mig helt första dagen. Hon nosade knappt på mig som ren protest för att jag varit borta så länge. Sen fick jag gosa med henne, mer än vanligt också. :)
Älskar verkligen att åka upp. Det är ren semester att bo hos Mamms och Papps.
Nu har jag ju också syster med smått att hälsa på.
Älskar er!

Såklart var jag på Erikshjälpen när jag var uppe.
Hitta en tröjja som kommer vara toksnygg i sommar, skön är den också.
Hittade ett Gustafgosedjur till min samling. :D
Närbild på älsklingsfyndet!
Snyggotermometer till vardagsrummet!
Tror den kosta ynka 9kr!
Hade det funnits fler hade jag plockat på mig en till Johanna såklart.





4 kommentarer:

  1. Åh du är grymt duktig på att måla!

    SvaraRadera
  2. Den där tavlan.. herregud! Helt galet hur snygg den är! Och burkarna sen.. vilket talang du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du. Skönt att höra då jag önskar måla mera tavlor men alltid tycker det bara blir bajs av allt.

      Radera