tisdag 12 mars 2013

Äntligen!

Minns ni det söta Hello Kitty tyget jag köpte för någon månad sedan...
Idag har jag sytt hela dagen lång och kjolen är äntligen klar!
Taaadaaaa.....^^
 (Ja, det är massa My little ponys i bakrunden och ett litet te-hus för de små ponysarna<3)
 Har en liten vit tyllkjol under. Men ska nog skaffa en fluffigare.
Av lite spillbitar blev det ett hårband också....i bara farten :)
Skönt att komma igång med att sy. 
Kjolen var rätt enkel att sy och har ju nu mönsterbitar så kan ju sy flera nu i samma stil....
vilket jag kommer nu hoppas jag.
Har massa pyssel som bara väntar på mig.



2 kommentarer:

  1. Ååh, jag vill också kunna sy! Är dock helt värdelös.. Kanske ta tag i det och börja öva!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja börja sy! Börja med enkla saker som tex en vanlig kjol med resår. :)

      Radera