tisdag 5 mars 2013

Utmärkelse!

Fått en utmärkelse av Sara.
Bättre sent än aldrig....;)

Hur många orter har du bott i?
Två. Flyttade tillbaka till mitt barndomshem för några år sedan när mina päron flytta.
Bodde nått år i en annan del av sthlm med min pojkvänn...min nuvarande make
Har du någon favoritbutik?
Hmm....Skulle nog vara Sivletto...
Men gillar ju ställen jag kan göra fynd...och gör en hel del fynd på Erikshjälpen hos päronen....där går ju pengarna till välgörenhet så....jag säger Erikshjälpen :)
.....och Emmaus i Slussen. :D
Har du något favoritställe att gå ut på, om du ska festa?
Fröken Frauke Presenterar, festerna på Nalen är ju mina absoluta favoriter. Annars går jag mest på rockbarer. Tech-Noir och Syntax är också ställen jag gärna går på.
Men skulle vara skönt men den liten skön rockabilly-krog man kan gå till....
tips tas gärna emot....
Brukar du resa mycke?
Tyvärr inte.....än iaf.
Åker till norrland då och då. Minst en gång om året.
Vad är ditt drömjobb?
Oj. Ja, jag är väll inte så orginell.....men stora önskan är väll att vara skådespelerska, men självförtroendet är väll det främsta som satt stopp. Nu har självförtroendet blivit bättre men bör jobbas på mer.....får se om teatergruppen kommer igång så jag får utveckla den dära panikångesten.
Annars är det att öppna en butik, men anslutande krog/fik.

Just nu kommer jag inte skicka vidare.
Har lite förmycket att ta igen....men kommer skicka vidare lite frågor framöver.
Det är vår snart..eller ja vårsolen har väckt vårkänslor så mår bättre nu och har börjat vakna ur vinterdvalan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar