lördag 30 mars 2013

Glad Påsk

Blir så fascinerad av folk som klär ut sig till påskharar och ska ha barn i knät, som jultomten.
Det är ju nästan ingen som lyckas se söt ut....de ser ju snarare elaka och creepy ut!
Letade efter lite bilder och jag skulle vilja fråga sååå många av dessa som klätt ut sig; "Hur tänkte du nu?!".
Förstår om många barn fått psykiska problem med harar och utklädda människor.
Själv är jag ju livrädd för folk som klätt ut sig till kramgoa nallar eller annat fluffigt som tex en påskhare.

Men detta är också SÅ underhållande bilder!
Det finns något som alltid får mig att skratta spontant riktigt elakt (Inte tänkt på det själv och gör det inte med flit...det är andra som påpekat det), när barn blir rädda. Haha. Förlåt. ^^

Varning för massor av elaka påskhare-bilder......
 Tror ni ungen skrattar eller skriker i panik...? Jag tror panik.


Här har vi ett tydligt exempel på någon jag skulle vilja ställa frågan "Hur tänkte du nu?!"

Ser ut som en brännskadad hare. O_O
Haha. Kunde ha funkat. Bästa försöket till att se söt ut.....men ungen tycker tydligen inte att den såg söt och kramgo ut. Haha.
Denna utklädnad har jag funderat på om den är seriös...
 Men förkommer flera ggr med olika snorisar så troligen en seriös kostym...
(Haha. Förlåt, men älskar ungens min)

Hittade en del oseriösa bilder också. Måste dela med mig av dom. :D
Heeeeere´s Johnny! XD

Älskar denna!




 Haha, ondskefull chokladhare.
 Sööt! Vill ha. ^^

Glad påsk! \,,/>_<\,,/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar