måndag 4 mars 2013

Sjukling!

Detta + Alvedon och Ipren har varit mina bästa vänner under veckan.
Kom hem från mina päron för en vecka sen idag.
Hade lyckats dragit på mig nått skit däruppe som jag kände av redan på söndagkväll.

 Så har varit helt off, ja jag är väll fortfarande inte riktigt OK....meeen....igår var första dagen jag ville ha kaffe istället för te till frukost -ett tydligt förbättringstecken.
Snutten gjorde ett hjärta i mitt kaffeskumm. <3
Jag minns när jag var liten att det var rätt skönt att vara sjuk för man fick titta på tv hela dagen.....
jag minns inte att jag då blev så fruktansvärt rastlös.
Det är nog bland det jobbigaste under veckan, att vilja göra massa saker men inte orka.
Plockat och städat lite i tio min och sen helt slut....inte kul.

Idag drog min snutt ut mig på promenad i solen.
Var lite i längsta laget eftersom jag inte är riktigt fit for fight, men skönt att få lite sol.
Tog lite bilder efter vägen...
Lite kyligt vid badstranden nu.
 Vid vackra havsstranden...
 Soligt, men blåsigt.
 Fin närbild av Snutten.
 Ser ni pirayan..?
 Nudå? ;)
 Biiig teeeeth!
Vågorna på isblocken...
VÅR! Har vårkännslor! Snart...snart så är det VÅÅÅR! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar