torsdag 9 februari 2012

Bloggflytt!

Välkommen hit.
Skönt att ha en blogg som passar mig. Den gamla var så svår att jobba med.
Kommer flytta över de flesta inläggen hit (De som vill kolla in den gamla har du länken här)
Fast än är jag inte klar med bloggens utseende. Emelie fotade ju massor av bilder på mig i måndags, hon kommer att hjälpa mig fixa en ny baner så fort hon har tid. :)

Jag har ett uppdrag på gång. Min äldsta systerdotter fyller snart hela 11 år. Hon önskar sig ett smyckeskrin, så jag ska måla ett. Fick uppgifter av min syster vad hon ville ha för färger och motiv.
Lila och varta blommor var det enda jag fick till svar. Hm...det blir en riktigt utmaning. Härligt att ingen av mina systerdöttrar är så jättetjejiga. När jag skulle måla naglarna på alla syrrans ungar så va det bara lillkillen (en stackars kille bland ett gäng tjejer - tre systrar och en morsa) som valde det rosa nagellacket, de andra valde blått, lila och silver. :)

Här är näst äldsta systerdotterns present jag gjorde sist, hon önskade sig också ett smyckeskrin.

1 kommentar: