måndag 13 februari 2012

Små shoppingpåsar.

Wohoo. Hittade några fler guldkorn bland LP-skivorna.
Har ju inte hunnit gå igenom allt än. Hittade.Johnnt Cash, Bob Dylan och Leonard Cohen (trist nog fanns inte den låt som jag gick in till i kyrkan när jag gifte mig - Hallelujah). :)

Jag åkte faktiskt iväg och köpte den lila färgen idag. Fast jag kom ju hem med lite annat. ;P
En ny svart textilpenna med smal udd. Den gamla börjar bli utsliten.
Fynd ^^ Har suktat på dessa förut. 40kr för halsbandet som ev blir ett armband, 30 för fina broschen med texten "Love the sea", berlockerna kaaanske blir ett örhänge. Vi får se.
Fast förutom färgen var jag ute efter nått litet till Alla hjärtans dag imorgon. Det blev kaffe med Hasselnötssmak och Japanskt körbärste. Blåbärstet är till mig ;P

2 kommentarer:

  1. Ååhh Johnny Cash!! <3 Gifme!! :D

    SvaraRadera
  2. Kaffet med hasselnötssmak är det godaste du någonsin kommer att dricka!

    SvaraRadera