torsdag 9 februari 2012

Dita von Teese

Kollade in senaste bloginlägget hos Johanna, en blogg jag börjat följa. :)
Hon tipsade om Dita von Teese underklädeskollektion som går att köpa för rimliga priser.
Bland annat finns denna fantastiska underklänning.

Titta gärna in på Retrolover för att se fler fantastiska bilder och länken till de uuuunderbara uuuunderkläderna.


Gick även in på Dita von Teese fansite. Hon är omänskligt vacker.

Blir så sugen på ännu en fotosession (har ju inte hunnit lägga upp de seriösa bilderna här än, så kanske ska lugna mig), fast mer smygerotisk med underkläder. Men tror jag måste införskaffa mig lite mer fina underkläder och få bort det värsta av sladdret på kroppen. Inte för att man har någon chans i världen att komma i närheten av denna skönhet, men för tillräckligt för att få nån komplimang kanske ;). Måste öva mig att känna mig bekväm framför kameran också, så jag slutar skratta och känna mig dum så fort jag ska göra någon "sexypose".



Gå in på Dita von Teese fansite och hitta fler bilder. Spana in denna fantastiska skönhet.





1 kommentar:

  1. Fy tusan vilken snygg blogg, helt grymt! Och tack för länken, ska länka till dig också snart! :) Är precis som du, fixar inte riktigt "sexypose" ahhaha känner mig mest fånig. Men övning ger färdighet! Kram på dig /Johanna aka Retrolover

    SvaraRadera