fredag 17 februari 2012

Gråter blod.

Har inte velat tänka på det, men så slår det mig iallafall rakt i magen att det är idag Rammstein spelar. Fan! Jag har försökt förträngt det eftersom jag inte har några pengar alls att stå utanför och tigga till mig en av de sista biljetterna folk säljer till överpriser. Jag känner ärligt att jag vill gråta en skvätt. Det finns inga jag vill se så mycket som dessa tyska, svettiga män! ;P
Säger bara fan för att biljetterna sålde slut på nolltid och att man aldrig vinner på några tävlingar (har försökt vinna biljetter genom en del tävlingar också.). Förra gången de va i Sverige och spelade såg jag dom tillsammans med Snutten och Emma. Jag var lyrisk i flera veckor efter....och kåt, haha, som om jag förlorat oskulden igen. Haha, ja det va nog faktiskt nära den känslan. Då kanske ni förstår min förtvivlan att jag missar dessa män som väcker min lust till liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar